30 aug Snart......ska jag få ordning här

Men det är så nytt för mig att jag lär mig varje dag. Men jag kan ju visa vår lurvigaste familjemedlem;


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 
Vi har haft lille Julle i ett år nu. Fick honom av en god vän som inte kunde ha honom kvar. Han ändrade karaktär när han kom till oss. Är fortfarande en skygg liten kille men ack så lekfull och kelen! Han gillar inte "bullriga" människor, oavsett om de är bullriga i rösten eller i kroppsspåket. Bäst är att sova hos husse o matte på natten, då kan man väcka dem och bli kelad precis när som helst!

Kommentarer
Postat av: Magic Photos

Vilken söt kisse! Den översta bilden är underbart vacker! Ha en bra dag!

2007-08-30 @ 09:17:58
URL: http://magicphotos.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack för ditt inlägg! Kul att någon man inte känner kikar in o lämnar spår efter sig! :)
Har varit inne på din sida och sett vad fina foton du tar. Tänk om jag hade tid att ge mig ut o fota allt som finns i naturen......Nähä, nu är det skumt när man kommer hem så det får väl vänta till våren.....:(

2007-09-10 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0