16 nov Soffan är på plats

Åh, vad det blev bra! Stor är den men vi behöver mycket plats vid tv.n. Nackstöden är flyttbara och därför köpte vi bara två men skulle vi behöva så kan vi ju köpa till.

image95

image96

Så nu är vi näst intill färdiga i vardagsrummet. Det saknas fortfarande lite taklister, men förhoppningsvis har listerna kommit hem till byggvaruhuset nu, de var restnoterade förra veckan.

Annars till helgen så ska vi försöka reda ordning i sovrummet. JAG SAKNAR MIN GARDEROB!!!!!!! K-Rauta står på dagordningen i morgon och Elfas garderobssystem ska inhandlas!

Förhoppningsvis får jag mina kläder i ordning o på plats under helgen, det vore skönt, om inte annat billigare. Nu blir det nyinköp i stället för att gräva sig i genom alla bananlådor. Jaja, den som lever får se. Jag hoppas verkligen vi kommer någonstans med garderoben.

Sen när garderoben är klar kan vi kanske ta hem vår nya säng som jag beställde av goda vänner redan i våras.
Sanna! Jag ringer/mailar/hör av mig snart!

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0