16 okt Alltså, allt ska man behöva göra själv, mjauuu

Jag, Julle alltså, måste ta webben i egna tassar. Matte får ju aldrig sin rumpa ur vagnen.

Nu ska ni får se vad jag kan hitta på, helt vanliga dagar, i mitt kattliv. Jag stormtrivs med tillvaron, tror faktiskt att jag snart förärar matte o husse en liten godisbit från utsidan. Ni vet, en sån där pälsprydd, fyrbent liten varelse med lång naken svans. MEn det blir ett sånt hiskeligt liv på dem här hemma så jag tror jag låter bli....

Nåväl, så här har jag det:

image61
Jag tror att det regnar skrammelmöss i denna gamla garderob. Jag ligger här o avvaktar!

image62
Jag vänder vackra sidan till och hjälper matte med alla papper! Kul när det prasslar!

image63
Min favoritplats (innan hela huset skulle göras om) var bakom gardinen bakom tv:n. Oj vad man kunde sova gott där! Hoppas verkligen att jag återser den platsen snart! Men inte ens här är man säker för mattes smygande med kameran! Privacy please!!!!

image66
Ibland borstar lillmatte mig och det är så SKÖÖÖÖNT! Jag spinner och trampar så gott det går!

image67
Ibland måste jag kika upp från min slummer och se vad som händer.

image68
Ärliga blå ögon! Fast de är ganska gröngula egentligen!

image69
När det ska tvättas här hemma, då har jag första parket. Det löddrar så kul ur avloppet. Men matte har varit taskig och satt en burk över. Hon påstod att jag inte skulle doppa tassen i allt det löddriga, hrmmmmm

image70
Jag tror att jag ska försöka i alla fall! Hihihi

image71
Väntar bara på att snöret ska röra sig, då ska jag minsann döda det!

image74
Slocknat! Fullständigt! Å en sån skön kudde det fanns här på landet!

image75
Måste liksom goa ner mig i den!

Det var väl en riktig bildbomb på mig! Nu ska jag gå o sussa lite i sängen. MJAUUU på er!

PS. Matte hälsar att det fortfarande fattas lite bilder i bloggen, men de kommer, ha tålamod bara!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fina bilder :) Hur länge har du haft henne/honom?

2007-10-16 @ 14:03:33
URL: http://victoriaadolfsson.blogg.se
Postat av: FELICIA

vilken söt ;) Vilken ras?

2007-10-16 @ 14:06:12
URL: http://BROWNDREAMS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0