22 okt Ser fram emot kvällen

Nu mån i tro att det har hänt saker hemmavid. Vi har helt plötsligt blivit klara med vår tv-hörna och nu rullar det nog på så att vi kan sätta fondväggen till helgen. Vill ju gärna ha dagsljus när den tapeten ska upp....

I kväll ska jag få ha den äran att gå på Konserthuset med min son och en vän till honom. Vi ska lyssna på Kulturskolans symphoniker tillsammas med Magnus Rosén från Hammerfall. Det ska bli verkligen kul att få höra. Har sett ett reportage med Magnus på tv och blev då väldigt sugen på att få se/höra en konsert och det ska jag få nu!

Jag ska ta kameran med så det kommer en rapport så småningom.

image77

Skänker er en bild som ger mig lugn i sinnet och harmoni i själen. Tagen i Glommen en varm sommardag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0