18 april Tjejhelg! Å motorsport!

Nåja, helg o helg, fredag till lördag blir det i alla fall!

Jag och tre andra tjejer drar söder ut till Ronneby för att koppla av och ha roligt. Fredag eftermiddag ska ägnas åt att ligga o ha det gott på spa:t. Sen blir det god mat på kvällen.

Fick i dag reda på att även mina kollegor på ekonomiavdelningen ska dit så, hopp o hej, helt plötsligt kommer jag att känna en hel del folk där!

På söndag är det premiär i STCC. Då åker jag o maken, fullt vinterutrustade, till Kågeröd i Skåne och sätter oss tillrätta på Knutstorps motorbana. Spännande med premiärer! Ser verkligen fram emot detta även om man inte vet vad vädrets gudar har att bjuda på.

Jag återkommer efter helgen med uppdateringar så klart. Kameran är med hela tiden!

Kramar i cyberrymden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0