16 feb Min "födelsedag", kolla vad jag fick

JAG VILL REDAN NU VARNA FÖR EN BILD SOM KAN UPPLEVAS SOM LITE OTÄCK (bild på en mus)



IDAG FIRAR VI MIN FÖDELSEDAG!!!!!

Eftersom ingen vet när i september jag är född riktigt, så har matte o husse bestämt att de ska fira mig idag, på Julius-dagen. De brukar kalla mig Julius ibland så det passar ju jättebra.

I alla fall gav de mig en kanonrolig present. Kl 04.13 började jag leka med det och vid 06.15 var jag klar, då tog husse ut presenten i en mjölkkartong(?)!!!!

Bilden på min present visar jag sist ifall det är någon som far illa av att se ett sånt kort (det är inget blodigt kort ialla fall).

När matte hade klivit upp ur sängen fram på förmiddagen så hjälpte jag henne att bädda och sedan var det dags för min nästa present; MARKILL I TOMATSÅS!!!! Jösses vad gott det är!

image195
Alltså det är så gott! Godast är själva såsen men även fisken smakar mumma!

image196

Fem minuter senare var skålen tom! Åhhh vad det är gott, men nu säger matte att jag inte får mer just nu.Rackarns kvinna!!

Men jag är rätt nöjd med min "födelsedag" så här långt.
image197


Sen har jag gett matte o husse en present idag. Jag har fällt av skorpan till det lilla sår jag fick när jag satte den stora röda kissen på plats. Matte säger att hon vill spara den......konstig kvinna, matte!

image199
Nu närmar vi oss den otäcka bilden så du som inte vill se den kan sluta läsa här.


Tack o hej ifrån mig, nosgnuggar till er alla!

/Julle (Julius i dag då)











image198
Den lilla rackarn hade blivit lite kall, vattnet som var i mjölkpaketet hade frusit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0