24 feb Besök i trädgården (igen)

Återigen drabbade Julle och den stora röda katten samma. Denna gång utanför vårt sovrumsfönster, allt för att matte inte skulle få lite sovmorgon efter gårdagens lilla fest.....hrmmmm.

Men denna gång hann jag få fram kameran. Här kommer lite bilder från mötet.

image200
-Hörru, STICK från MIN trädgård, här hör du inte hemma

Ser det ut som om den röde bryr sig?

image201
-Jag upprepar, STICK IVÄÄÄÄÄG!!!!!!

image202
-Okey okey jag drar mig härifrån då, om inte du vill leka.

image203
Han är ju så söt denna röda kastrerade katt! Tänk om de ville bli kompisar! Rödisen verkar inte ha det så kärt hemma, han är ute dygnet runt tror jag.

image204
-JIPPI, där stack han!!!!

image205
- Men, gick du inte längre?????

Jodå, rödakissen försvann och Julle gick efter. Efter ett par timmar kom en hungrig kisse in. Men han var hel o ren så något slagsmål blev det nog inte denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0