25 jan LÖNEDAG!!!!

Härligt med lite påfyllning i kassan! I dubbelbemärkelse.

Vi fick gratifikation på jobbet samt att jag fick reda på att jag får full kompensation från Länsförsäkringar för min lilla olycka på semestern! Kan det vara bättre!?

Ja det kandet egentligen, vad är det för väder vi har?? När SMHI varnar för storm, då blir det ingen. Nu stormar det för fullt men någon varning har vi inte sett till. Detta trots att ovädret kommer från Norge och t o m har fått ett namn (kommer inte i håg vilket)

I morgon lördag får det vara vilket väder det vill för mig, bara jag har ström. Jag ska göra kattmat hela dagen och även hinna med att hälsa på mamsen o papsen.

Söndag ska vi fira jul hos svärfar o svärmor. Det har liksom inte blivit av sen vi kom hem från semestern. Saker har kommit emellan såsom sjukdomar och Tupperware-party och jobb. Men nu ska det bli SÅ ROLIGT att träffa dem!

Kuliga saker hela helgen alltså!

Ha det så bra där ute i webb-djungeln!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0