28 jan Ny matta o nytt tyg på dynorna

Tänkte jag skulle slänga in lite halvdåliga bilder på de ändringar som skett i vardagsrummet.

Soffan o soffbordet har fått en ny matta:
image169

En kanonsnygg modern ryamatta


Under matsalsbordet blev det gråsvart och då fick ju även stolarna sig en släng av sleven. De kunde ju inte ha gröna dynor. Detaljerna på stolar och bord som i dag är bruna kommer att ändras så småningom.

image170
image171
"Jultyg" tyckte de i affären att detta var så det var halva priset. Passade ju mig kanon!

Sedan är detta mitt sorgebarn. Ett stort, jättestort skåp. Det är fyllt med glas o porslin som vi faktiskt använder. Men vid lite festligare tillfällen. Det är ju inte meningen att detta skåp ska stå framför fondväggen som är så snygg. Innan stod det i sovrummet och det som fanns i skåpet användes aldrig. Nu är tanken att det ska få flytta några meter in på kontoret när det blir färdigt. Men under tiden får jag stå ut med att ha det här......
image172

Ledsen att alla bilder är lite halvtaskiga men så är det när man måste ta med blixt. Men å andra sidan är det ju inte ljust när man är hemma i veckorna. På helgen är det så mycket annat som ska fixas med att jag glömmer ta interiörbilder.

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0