30 juli TRÅKIGT!!!!!

Ja. Det är långsamt på jobbet nu, hela Sverige har slagit av på takten. Det ringer väldigt väldigt lite och mailen är lika tyst. Jag vikarierar för min kollega som har telefoniansvar för hela företaget. Ett stort jobb för mig men ack så lite det ramlar in på den mailen. ETT ända mail idag som var något att göra nått åt. Mellan klockan tre och fyra ringde det ca sex samtal. Det är inte mycket mot vanliga snittet, 300.

Jag får väl roa mig lite här i stället. Med att visa dåliga bilder!

Jag tog bilder på syskonkärlek härom kvällen. Nåja, med god vilja och dålig syn så kanske man kan få skärpa på dessa bilder. Men de är lite söta ändå.







De kan visa lika mycket kärlek till varandra som de kan morra o fräsa mot varandra.

Har ett par fina närbilder på Valentin. Nalleman är nästan stört omöjlig att fånga på bild på det viset, han tycker kameran är alldeles för kelbar.




Igår smaskade Valentin i sig en geting som gav honom ett stick under tiden. Valentin slickade sig bara om munnen frenetiskt men svullnade inte upp varken i svaljet, munnen eller nosen, tack o lov. Stod redo att fara till djursjukhuset men som sagt det behövdes inte, puuuh.

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: AnneliH

De är ju för sööta! Ha en bra dag!

2008-07-30 @ 18:07:53
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Anna

Jo jo, man skulle vara katt. Katter har nåt inbyggt anti-medel mot både getingar och huggorm så man behöver inte oroa sig så mycket. Fast, liiiite dumt är det nog att äta getingar när det finns godare mat. Och ska man prommt smaska i sig nåt sånt där litet djur så är flugor mycket roligare för de surrar så det killar i munnen och i brist på annat kan man alltid låtsas att de är en lite mus och bolla dem (de blir så snurriga) runt på golvet ett tag innan man glupar i sig dem. Fråga Ofelia, hon tycker det är jättekul.



Tycker synd om dig som sitter på jobbet å har tråkigt. Själv har jag jobbat så det räcker den här sommaren - nu är det SEMESTER! Brummar nog ner till Stråltorpet imorgon å stannar till måndag (om det inte störtregnar då, annars väntar vi kanske en dag till). Storasyster är där men åker hem på söndag. Vi kanske kan höras?



Kram kram!

2008-07-30 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0