19 juni En snabbis

Tiden räcker inte riktigt till för att blogga just nu. Men lite kattgodis kan jag bjuda på.

Nalleman har upptäckt att plastlocken som sitter på t ex creme fraicheburkar är fantastiskt roliga. Ve den som tar dem för honom! På nätterna förärar han oss sitt lock och gömmer det i vår säng.


Vad är det du har där brorsan? Ett lock, det ser spännande ut!


Nä du! Det locket är mitt, bara mitt!


Bäst jag bär det till ett ställe där han inte hittar det!


Arbetssamt det här, att gömma lock. Han är ju så snabb den där lille Valentin!

Sedan har grabbarna fått ett tält! Dottern var på IKEA och fick tag på skyltexemplaret. Tältet säljer de inte längre så det var ju tur. Tänkte att de kunde ha det ute i kattgården när vädret tillåter. Vet inte om det är vattentätt, men det tror jag inte att det är. Tänkte väl mest att det kunde vara kul att busa runt i det.


KOLLA vi har fått ett tält! Lattjo pryl!


Vad modig du är Nalleman, som vågar gå in. E de farligt där inne?


Nä här var inte farligt! Här kan jag sitta och spana på alla som går förbi! Visst ser jag otroligt farlig ut!

I helgen gjorde jag en snabb förrådsstädning. Kastade bland annat ut en gammal matta som sett sina bästa dagar. Genast var Nalleman där och gjorde den till sin.

Kolla matte, här är jätteskönt att ligga! kan vi inte ha denn här jämnt o ständigt? Snäääääääääääälla!


Hallå brorsan vad har du hittat? Ser ju kul ut och kanske skönt....får jag testa?


NÄ! Stick! Denna hög är MIN!

Så var det dags att göra rent sophinken. Jag säger bara, det var tur att jag hann tvätta ur den först.....

Titta matte, jag har hittat ett jättemysigt krypin!


Haha Nalleman, du får inte plats här tillsammans med mig! Hihihi


Ja detta var vad vi kunde bjuda på idag. Vi återkommer!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Ha..ha..vilka roliga bilder/katter ;))

2008-06-19 @ 11:08:45
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: AnneliH

Trevlig midsommarhelg!!

2008-06-19 @ 11:09:54
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Sofi

Älskar bilden på lillgossen i soptunnan. hehe

2008-06-21 @ 19:17:59
URL: http://lovesiesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0