9 mars Slapparhelg! Mysigt!

Denna helgen har vi bara tagit det lugnt. Maken har varit o grävt lite i trädgården (förbereder för stenläggning av altanen), jag städade på lördagen och söndagen har bara dragit sig fram i sakta mak. Planterade om lite kurkväxter som formligen skrek efter nya krukor och passade samtidigt på att plantera sticklingar från ampelliljorna. Får ju passa på att ta dem innan Julle smaskar i sig dem, hihi.

Tulpaner frossar vi i här hemma. Nu har jag köpt tulpaner som jag kallar för "dramatiska". Bestäm själv...
image209
Underbara i gult och lila!

Förra helgen blev det dessa:
image210
JAG ÄLSKAR TULPANER o nu är de ju så billiga och utbudet är enormt!

Krokus och snödroppar tog jag kort på tidigare i veckan. Då var krokusen inte utslagen men det är den nu.
image211

Men som sagt, det är en slapparhelg som har passerat. Så jag avslutar med en riktig slapparbild.
Håll till godo!
image212

Kommentarer
Postat av: Anna

Jisses! Har ni krokusar som slagit ut. Och vi som just blivit av med snön som kom förra veckan....

2008-03-09 @ 20:47:24
Postat av: AnneliH

Våren är mysig! 101 dagar går snabbt;) Härligt med Grekland!

2008-03-12 @ 09:31:31
URL: http://canary.user.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0