9 maj Lunchdags

Nu har jag varit hemma på förmiddagen för "vård av katt". Vilken tur! Dessa underbara varselser. Vilket underbart beteende de har, pojkarna. Känner sig nog lite hemma redan skulle jag tro.

BILDBOMB!!!!

Pojkarna i går kväll, innan läggdags
image395

När jag satte mig vid datorn idag så kom Nalleman o kontrollerade mig
image396

Lille Valentin lekte i klösträdet, ord är överflödiga!
image397

image398

image399

image400


När jag sedan skulle ta på mig efter att ha brottas med hönsnät och myggnät, då smög Nalleman in i garderoben och fann sin plats bland garderobens böcker!
image401

Nu ska jag lämna godingarna i dotterns goda händer. Jag ska jobba eftermiddagen och jag kan lova att jag kommer att skynda mig hem!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Ha..ha..vilka godingar!

2008-05-09 @ 16:41:43
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0