15 november Badning o renovering

Idag var det åter dags för grabbarna grus att ta sig ett bad. Denna gång i ett nytt schampo som vi köpte på förra utställningen. Verkligen bra resultat blev det! Kul när man hittar nått som verkligen fungerar!

Renoveringen går framåt. Goa maken är verkligen duktig, å så har han en fin hjälpreda också!


Husse husse, jag har hittat dina bortsprungna pennor! Kolla två styck!


Du, husse, jag håller i denna ändan så kan du mäta i din ände.


Japp, nu ser det rakt ut!


Köpte ny fin fönsterlampa till kontoret. Det ska gå i vitt o rött så lampan passar perfekt!
Men husse, HALLÅ, det fattas nått. Vad ska jag gå på när jag ska kolla lampan??



Fast jag kan nog balansera på elementet! hihi



Visst var lampan fin! Maken tycker att den är sådär, mest ful. Men kanske kanske han ändrar sig framöver.

Sådär ja, golvet på plats, listerna ligger i garaget nymålade, taklister ska upp och sen ska jag dekormåla. Denna skapelse ska upp på väggen i ferrari-rött:

Kan ju bli häftigt!

Det var allt för denna gång!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: mooch

Vilken duktig hjälpreda husse har! Jag har en av samma sort här hemma. Han tycker också om att mäta och dona när mamsen syr =)



Vilken himla cool dekormålning. Gör man den efter en schablon eller är det frihand du ger dig på?

2008-11-17 @ 07:40:05
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag dekoren med hjälp av OH-platta och OH-film. Lånar plattan från jobbet en kväll.

Visst är det underbart med hjälpredor..... :)

2008-11-17 @ 08:30:40
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Jättesnygg dekor och lampa!

2008-11-17 @ 22:29:20
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Petra Patcha

Vad fint det blir! Om ni har tråkigt kan ni alltid kommer hem til oss och fortsätta med renovering där ;-)

2008-11-20 @ 10:45:18
URL: http://mzboss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0