19 oktober Stora "lögare-helgen"

Jaja, inte för oss människor utan för kissarna!

Fick hjälp på lördagen att bada Valentin. Han har varit så jättesvår att göra här hemma och det är ju han som ska ställas ut så hans päls behöver verkligen göras i ordning.

Jag har ju inga blötbilder på honom men jag har en "efterbild" taget bakifrån. Ett hum om hur fin han blev ser man på svansen.


Hemma fick storebror sig en släng av sleven. Nu när vi lärt oss hur man gör så gick även det bra. Men han var lite sur efteråt, den käre Nalleman.


Passa dig matte, jag kanske svätter ner dig!


Jag var bara tvungen att ta lite kort på bebisen i handduk.....han blev inte gladare på mig för det.....


Men han fick i alla fall lite "jag tycker synd om dig" utav Valentin


Man kan ana hur blank o fin Valentins päls blev.

Nu lämnar vi tillfälligt katterna.

Jag har varit förkyld och varit hemma ett par dagar och haft TRÅKIGT. Vad gör man då? Jo man lär sig lite nytt utav Moderskeppet.se och lär sig använda Photoshop på ett kul sätt. Kolla här!

 Fin bild men en stolpe mitt i....

 Samma motiv, men utan stolpe!

Kul att labba lite med vid lediga stunder, bara det att de lediga stunderna är så få.

Nu har vi fullt upp i november med katterna. Det är scanning av hjärta på Nalleman, utställning av Valentin, utställning av båda, veterinär för Nalleman samt mitt i allt Öppet Hus på sonens skola i Anderstorp.

Avslutar med lite höstbilder från makens promenad.







Allt för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmmm.... hösten är vacker. Men tydligen förädisk när det gäller hälsan för här har du en till som är krasslig. Usch och fy! Ska iväg och köpa citron och sen dricka citron/honungsvatten resten av dan.



Krya på dig vännen!

/Anna

2008-10-21 @ 10:32:05
Postat av: Valpen

Tjena bröderna-bus, snygga frillor! :D rullar runt på golvet & asgarvar /Världens coolaste storebror Valpen

2008-10-25 @ 17:53:25
URL: http://kattligan.moonfruit.com
Postat av: Den underbara sonen

Han är rätt bra på att ta kort så länge han ionite zoomar

2009-03-18 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0