13 april Vi har utökat familjen!!!

Till allas förvåning!

JA, son, nu är de tre!

Katterna alltså. Vi har varit och hämtat Nallemans syster. En månads prövotid för att se om hon kan aklimatisera sig hos oss.

Denna dam är fertil och om, jag säger om, hon visar sig vara en oslipad diamant, då kanske kanske vi tar en kull på henne.

Vår värld är än så länge väldigt ny för henne och eftersom hon är en försiktig liten dam så har hon fattat posto i förrummet till bastun.

Men hon börjar springa tillbaka långsammare och långsammare när vi har haft henne därifrån. Sakta och stilla går vi tillväga. Vi har ju gjort det förr, med Julle.

Lite bilder kan jag bjuda på men inte många, hon vill ju inte posera precis.


Hon började här, bakom lådan med peewee-strö


Valentin vaktade.


Efter en påhälsning utanför toaletten, så la hon sig framför lådan istället. Ett litet litet steg i rätt riktining.

Precis när jag skriver detta blir hon ner-morrad av Valentin, kungen här hemma. Nalleman, han har mest lagt benen på ryggen och gått undan.

Jag uppdaterar när det finns mer att skriva!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Åh..vad sööt hon är!! Grattis till tillökningen!

Vi var på MirarMar och åt i gårkväll...men vi missade

Lisa hon jobbade i söndags men jag har framfört hälsningen till den andra svenska tjejen. Hoppas allt är väl med dig och att produkterna kom fram i tid.

Soliga hälsningar från AnneliH

2009-04-14 @ 18:57:02
URL: http://www.canary.user.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0