14 april En uppdatering

Kvällen gick bra. Valentin fortsatte att vara nyfiken men när det blev dags för sängen, då låg han i sin korg i sovrummet i alla fall. Sedan var det spinnorgie på mattes arm och så somnade han. Strax vaknade han av att damen skrek och genast måste han ju kolla det.

Någon gång i natt fick vi gå upp och kolla till katterna för det var ett himmla liv. Då var damen på upptäcktsfärd men slank under soffan när jag kom. Behöver jag säga att Valentin var henne i hälarna. Nu på morgonen ligger hon fortfarande under soffan och där får hon väl vara tills hon vill komma fram.

Nalleman är fortfarande "rädd" för henne. Vill inte gå där hon är men att nosa där hon varit är spännande. Även Nalleman och Valentin är spökiga på varandra, men det tror jag säkert lägger sig så småningom.

Lite bilder förståss:


Matte, jag vaktar henne!


Måste få lukta på dig, örat är spännande.

Det är en liten docka vi fått hem. Vi har henne på lån så länge. Skulle det inte fungera så får hon gå tillbaka till uppfödaren. Men vi får ju först ge det tid.

Nu ska jag till jobbet. Dottern får vara "barnvakt".

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0