21 april Rapport från i går

Gårdagskvällen var en liten triump.

Jag lockade fram Tösen från under sängen när jag kom hem och sedan var hon med oss i vardagsrummet hela kvällen. Hon provade även på att gå ut i kattgården.

Bilder från igår.


Båda sov så gott i klösträdet


Å så bytte de plats, det ser ut som om det bara ligger en hög med tassar på översta hyllan!

Nalleman, tja han fläkte ut sig i sin korg. Jag undrar om jag ska ta och köpa en större men det hjälper nog inte....



Du som inte är intresserad av de gamla bilderna från våra resor som kommer att poppa upp här, du kan bara trycka på knappen för Kategori Allmänt, så sollas de bort. De ligger under Semesterbilder och alla dagliga andra inlägg ligger under Allmänt. Så det blir tvärt om för dig som bara vill se resebilder, du trycker på Semesterbilder.

Jag insåg nämligen i går att jag inte har lagt in något, nästan, från våra senaste reseror under åren. Så nu var det dags tyckte jag. Men det är många bilder och servern är seg så där på kvällarna hos blogg.se, så det lär ta lite tid.

Nä, nu ska jag ta och göra mig klar för att åka till jobbet. Ha en bra dag alla där ute!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Semesterbilder och kattbilder kan jag inte få nog av! Ha en bra dag!

2009-04-21 @ 11:17:33
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0