11 augusti

Jorrå, vi har kommit hem, i tid och hela o rena.

Allt flöt på bra på hemresan. Vi hade ju ett kolli för mycket med oss när vi skulle checka in (dessa golfklubbor.....) Men damen bakom disken var vänligheten personifierad och ordnade så att paketet med klubbor gick som bagage (fast vi egentligen skulle betalat 160 dollar). Vi var väldigt tidigt på flygplatsen och där var inte så mycket att göra så vi tog det bara lugnt.

På flyget sov jag mesta tiden så jag var i fas med svensk tid när jag kom hem. De mörklade flyget efter maten så alla sov väl lite till och från.

På Heathrow gick det som på räls. Vi hade en och en halv timme på oss och det räckte precis.

Sen höll vi på att missa tåget hem i från Kastrup. Vi fick vänta länge länge på våra väskor och insåg att det var tur att jag bokat tåget hem vid 17.30. Efter att vi äntligen fått våra väskor tog vi det lugnt. Tog en kaffe på Starbucks och vilade lite. Så skulle maken gå o köpa en kvällstidning, klockan var 17.10. Jag följde med och medan han var i affären plockade jag upp tågbiljetterna. Då ser jag att där står att tåget går 17.16!!!! Det blev ingen kvällstidning kan jag ju säga, men vi hann med tåget!

Sen var det skönt att komma hem! Å få nospussar av kissarna! Vi hann inte mer än öppna resväskan förrän Nalleman var i den. Vad är det med väskor/påsar och mina katter?????

Nu är det hektiska dagar för att förbereda dotterns flytt men sen ska det fixas hemma o sen kanske det blir lite lugnare.

Jag har inte några bilder att lägga upp just nu men några ligger nog i kameran o skräpar. Inga från resan men från hemkomsten.

Så där ja, nu vet ni att vi är hemma, ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vad skönt att höra att allt gick så smidigt! Det tar ju ett tag att vänja sig att vara hemma igen ;)

I dag regnar det ju så då kan man ju bara ta ett litet "piano"....Ha det gott!

2009-08-11 @ 11:12:05
URL: http://shaggkvist.se/wordpress
Postat av: Annica

Härligt att ni är hemma igen och att allt gick bra. Förstår att katterna var glada. Ha det så bra

2009-08-11 @ 14:56:00
Postat av: Louise

hejsan jag undrar bara vad hette boken som ni hade köpt och som ni följde lite på eran resa :) har läst igenom din blogg om er resa och verkar som ni hade en underbar resa :D.. skönt att se. jag planerar att göra en roadtrip nästa vår så håller nu på att planera hur resan ska gå till. Kram Louise

2011-05-25 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0