2 juni Rapport fran Grekland

Tja, vad kan jag saga.....vadret ar underbart, maten ar underbar, manniskorna ar underbara, vattnet ar underbart.....
Jag kan halla pa i evigheter.

Sa ni forstor att allt ar toppen. Igar var vi ute for nagot roligt. Ja roligt o roligt, det beror pa hur man ser det. Men vi hade precis atit klart hos Preikles och satt och smalte maten nar stromen gick. Helt plotsligt kunde ju koket inte laga mat, man kunde inte betala med kort, ja ni fattar ju vidden av att inte ha strom.

Stromen var borta i nastan tva timmar. Vi hade kontanter med oss sa vi kunde betala och gick hem pa morka gator. Mysigt var det i alla fall och tur att jag hade sterainljus och tandstickor med mig.

Vi var hos kattkolonin i gar ocksa. Jag hade med mig zip-pasen med torrisar och kan ni fatta att alla katter kom rusande nar vi narmade oss. Hur i hela friden kunde de forsta att de skulle fa mat?????

De at med glupande aptit och idag var maten slut. Harligt att kunna gora en insats!

Na nu ska jag ut i solen igen. I dag ska vi ta bussen 14.00 upp till Rhodos stad och vara dar hela kvallen. Bussturen tar tva timmar sa det ar darfor vi aker sa tidigt

Ha det sa bra, det har jag!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Härligt att höra att allt är toppen!

Här hemma är det fulväder igen..så njut, bara njut!

2009-06-02 @ 16:36:23
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0