23 juni Goda nyheter!

I april var jag och höftledsröntgade Valentin och Nalleman. Resultaten skickas till en särskild veterinär som MaineCoon-katten använder. MaineCoon-katten i sin tur skickar resultatet till mig.

Nu har det gått ett tag och jag har inget hört. I fredags kontaktade jag MaineCoon-katten och idag fick jag besked.

BÅDA HERRARNA VAR FELFRIA!!!!

Underbara nyheter!

Nu är Valentin frisk från både höftledsfel och hjärtfel. Nalleman är fri från höftledsfel och enl vetrinären i Växjö även fri från hjärtfel men enl MaineCoon-kattens veterinär har han ett milt fel. Så där får vi se till hösten hur det blir. Jag hoppas naturligtvis på att han ska bli friskförklarad även av veterinären till hösten.

Det var allt för nu

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Annica

Va härligt att höra! Jag ska röntga våra tjejer den 30:e juni. Ser med förväntan fram emot resultatet.

Kramiz

2009-06-24 @ 13:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0