3 juni Allt ar toppen!!!

Fast idag har det varit lite mulet och t o m nagra droppar regn pa formiddagen. Men sen kom solen och vi har naturligtvis njutit av varje minut i den.

Vi har kollat kissarna i dag med och speciellt de sma kattungarna.  Sota som socker ar de....undrar om de kan passera i handbagaget.........

Ha det sa gott nu gar min tid ut pa datorn! Naha, fick lana pengar av Jannis sa nu hinner jag lite till.

Vi har traffat gamla bekanta har och har sa trevligt vid poolen med dem. Ett glatt gang i fran Borlange och skratten duggar tatt.

Jag kan inte lagga upp nagra bilder men det lovar jag att gora nar jag kommer hem. Det ar den gamla kameran som fatt aka med denna gangen, den nya far vanta tills vi aker till usa.

Har ar det ju Kanadensare som driver hotellet och vi pratar mycket med dem om varan resa. De har sjalva akt kors och tvars genom usa och kan komma med lite tips har och var. Fast James/Dimitris ar mest lite avundsjuk, den lille rackarn, pa att vi ska aka. Idag satt vi med var reseguridebok i poolbaren nar vi skulle ata och han sa: hade ni inte varit har tidigare sa hade jag blivit arg for att ni ar i Grekland och tittar pa en resa till usa! Men han skojade forstass!

Na nu racker det for i kvall, ska hem till rummet och spela lite kort!

Nu sager jag: Ha det sa bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumsan,

vet du, jag drömde om dig i natt. Drömde att du hade solat lite för mycket och var alldeles solbränd. Sen drömde jag att jag också var med men det var väl mer önsketänkande he he. Hoppas ni har det alldeles underbart härligt och att ni inte brännt er i solen.



Kram kram Anna

2009-06-06 @ 21:00:21
URL: http://vardagsfundror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0