20 mars Nya rutiner

Här hemma kör jag med en Herbalife-shake varje morgon. Gott tycker jag, och spännande tycker herrar katt.

Nalleman kan inte låta bli att lägga sin nos i blöt, varenda eviga morgon. En morgon kom jag på honom med nosen nerkörd i måttet jag hade mätt upp mjölk i. Snart fick han som vanan att vänta på det måttet och snälla jag hällde i en liten slatt extra med mjölk till honom. Det tog inte lång tid innan Valentin upptäckte att storebror fick nått gott där på bänken, å vips hade jag två katter runt mig på bänken.

Det tar ca 2 nanosekunder, från det jag tar fram shakern tills de är på plats på bänken och väntar på var sin mjölkslatt. Valentin får ur en liten skål, för nått ner mått har jag inte hihi


G O T T !

Sen bjuder jag på en fin bild från utegården. Två spanande katter.


Spaning på hög nivå


Hej matte!

Nu ska jag bänka mig framför "Så ska det låta" och sedan ser vi nått inspelat avsnitt från någon serie som gick i veckan. Sedan blir det att nana kudden. Imorgon bär det av till Falkenberg och till S & H. Vi ska se på Falkenbergs Revyn i morgon eftermiddag, det ska bli roligt. Å så får jag ju kela med Plyschen o Gulis, husets två goa katter.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Menar du att katterna gillar din shake? ;)

Åh..vad trevligt att se Falkenbergs Revyn!

2009-03-21 @ 13:34:54
URL: http://www.shaggkvist.se/wordpress.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0