12 maj Fortsättning....

Ja, jag lovade ju bilder och nu har kameran gått varm.

Lilla Tösen låg under matsalsbordet och jag ropade på henne där jag satt i soffan och tyckte hon kunde komma och lägga sig hos oss. Men nä, det tyckte inte hon, inte just då i alla fall. Fem minuter senare passade bättre.

Hon kröp ihop mellan förkyld matte och migränsjuk lillmatte och bara tokspann!

BILDER!!!!


- Jag är inte sur, det är bara matte som inte kan knäppa kort när jag blundar utan när jag kisar!


-Åhhhh klia mera, jag hjälper till så gärna så med baktassen!


- Matte sa att hon frös och lyfte upp mig i sitt knä. Okey, här kan jag väl ligga en stund, tror jag. Matte gillar i alla fall att jag vibrerar när jag spinner! Tokiga matte!


Sen kröp lilla damen i hop och somnade där mellan oss. Goaste lilla Tös!

Sedan har jag snott en bild från uppfödarens hemsida, mammans.se. Hoppas att du inte misstycker söta A?!
Men jag är så kär i denna bild.

Alltså, den lilla parveln på bottenvåningen, det är vår Nalleman och jag tror att damen till höger på övervåningen är Tösen. Men Nalleman, en sån liten nalle. En av de bilder som fick mig att bli kär i honom! Kortet är taget 18 december och kullen är född 27 oktober så de är väl cirka 8 veckor. Finns bara ett ord....nä tre blir det......SÖTA SOM SOCKER!!

På torsdag ska vi ta Tösens stygn och sedan ska hon väl bli av med den förhatliga bodyn, hönapönan!

Cyber-kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0