29 maj Nu drar det ihop sig på allvar

Ja, nu är det dags för sista arbetsdagen på ett litet tag. Söndag tidig tidig morgon kör maken o jag till Sturup för att unna oss en vecka i underbara Lothiarika på Rhodos. Vi längtar till Jannis, James och gänget. Så det kan bli tunt med bilder en vecka framöver, men lite text kan det bli, om jag kommer åt datorn där i baren....hehehehe

Annars får ni en skopa foton o text när vi kommer hem.

Nu till dagens nyhet.

Tösen blev av med bodyn i går!!!! Vi fick en katt!!! Härligt att kunna klappa lilla sötisen utan att det är en massa tyg i vägen. Grabbsen tyckte att hon blev väldigt intressant, men nu kan hon komma undan deras uppvaktning, för de kan inte längre hålla fast henne i tyget! HA där fick ni grabbar!

Lite bilder förståss:


Mys i soffan i går kväll.

Nalleman han hade fattat posto på matbordet, något var väldigt intressant på utsidan!


Å busiga Valentin han var pytts försvunnen. Jag hittade honom efter en liten stund, då låg han o knaprade på min stackars blomma i sonens rum. Fast jag sagt till Valentin att nu finns det minsann gräs på utsidan att äta på, låt mina blommor få återhämta sig!



Så kom morgonen och det regnade inte. Det betydde att kissarna kunde gå ut!!

Men jag kom på dem minsann.....


- Kolla Valentin, morsan kom på oss!

- Vi låtsas inte om henne så går hon nog......

Nalleman, han satt vid matbordet och såg oskyldig ut och slickade sig om munnen. Man kan ju bara fråga sig vad det var för smaskens han hade fått tag på....

- Jag har inte ätit nått, bara flirtar med dig matte!

Så var morgonens tvättmaskin klar och jag ska hänga den innan jag åker till jobbet.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0