31 maj Nu åker vi snart!

Klockan är 01.40 och jag har precis gjort mig i ordning och satt på kaffe. Snart ska jag sätta mig och äta "frukost". Sedan ska jag göra våra mackor som vi har med oss till Sturup.

Tänk, snart är vi här:

i vår underbara poolbar och smaskar på en kall god öl och något gott att äta.

Sen kanske vi doppar hos här:


Eller här:


Jaja, vilket som kommer att bli härligt!

Veckan där kommer att rusa i väg och huxflux är vi hemma igen.

Igår var jag uppe snortidigt och började bada katter, sedan städa, packa och sedan la jag mig ute i solen och bara kände efter hur det skulle bli. HÄRLIGT! Det var ju nästan Grekland-varmt i går, det var bara havet som saknades. Inte riktigt samma sak att springa genom duschen.....

Nä, nu ska jag fixa mackor o dricka lite kaffe, sen bär det iväg.

Ha det så gott!


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Åh...ha en alldeles underbar vecka i värmen!!

2009-06-01 @ 22:01:52
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0