6 maj Ett kvällsinlägg

Måste bara lägga ett kort inlägg.

Dottern kom hem från Göteborg idag. Söta goa dottern o hennes kompis hade varit på Hard Rock Café förståss när de nu var i Götet. De hade köpt en present till mig.....

Just det, en pin!!!! Tack tack snälla söta ni!



En BonJovi-pin!!! Så fin!

Killarna var lite söta i dag på bänken och jag passade på att fota dem. Många kort blev det:


- Valentin, du är lite smutsig bakom öronen, jag måste tvätta dig där!


- Men blääää vad det smakade illa!!!!


- En liten kram kan du få också! KRAM!


Pälsvård hade vi också idag. En röd hög och en vit hög och "vapnen" som jag använde; en fin kam och en mirakelkam samt silikonbalsam-spray. Skönt tyckte killarna!


Förutom den fina pin-en så fick jag dessa söta stämplar av dottern. Dem ska jag använda, var så säker!

I övrigt fick jag en Lisebergs-klubba och två små ballongvispar samt tre olika sorters lös-te. Två Rooibos-teer och ett fläder-te. Mumsigt!

Nu ska jag gå o natta mig!
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vad goa de är dina "killar"! Finns det där balsamsprayet att köpa på djuraffären?

2009-05-07 @ 10:59:00
URL: http://shaggkvist.se/wordpress
Postat av: Mia

Hej Anneli!

Visst är de söta! Tyvärr finns balsamet inte i butik. Jag köper det antingen på utställningar eller genom postorder, fast av samma människa hela tiden. Här är hennes hemsida: http://www.welcome-to-anju.com/catteri.htm

Hon är jättegullig, svara på dumma frågor över mailen o så. Har dessutom ett fantastisk tov-spray som verkligen fungerar på även de svåraste tovor. Priserna är inte dyrare genom henne än genom någon annanstans.

Ta du kontakt med henne.

2009-05-07 @ 12:27:56
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0