30 november Nu bär det iväg

Nu är jitterbuggar och brysselkex och två sockerkakor bakade och insatta i bilen. Saker till hotellrummet som typ bajslåda, är också där. Valentin är badad och fönad och snart riktigt torr. Jag själv ska nu in i duschen och sedan äta frukost. Här har varit full fart sedan kl 05.00 idag.

Varför? Jo Valentin och jag ska på kattutställning i Göteborg! Det sak bli roligt tycker jag frågan är vad Valentin tycker. Jag kommer att lämna datorn hemma men finns det en publik dator på hotellet så använder jag den för ett litet inlägg.

Håll tummar o tassar för att han får sin titel i helgen.....snälla.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Jag håller allt som går och hoppas att det går bra för Valentin! (Kör försiktigt)

2009-10-30 @ 15:13:07
Postat av: Annica

Lycka till. Ha en trevlig helg. Kör försiktigt

2009-10-31 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0