1 september Något har hänt i kattgården!

Jo i kattgården har resterna av det nerblåsta gamla plommonträdet hamnat. Nu uppsatt på rätt sätt och kissarna var inte sena att inspektera. 

Först tar vi Nalleman:

Mysko grej det här (observera tungan!) Undrar om den går att stå på?


Tja den verkar hålla!


Häftigt alltså!


Kolla, jag når hit också! Mmmm vad här luktar gott!


Sen ser vi Valentins reaktion:


Måste skynda måste skynda måste skynda måste skynda måste skynda att testa allt!


Hmmm här upp har jag aldrig nosat så noga förr, här lukar spännande!


Husse husse husse kela mig skynda dig jag är kelig som sjutton


Har du bara ett finger att ge mig? Jag som är så kelig just NU!


Så tar vi lilla försynta Tösen;

Som de håller på de där pôjkarna! Jag klättrar nog lite tyst upp här.....


Åhhh vilken härlig klösbräda, tack mams o paps!

Sist ut en bild på dem alla


Här får de nog roligt kommande dagar! Bara vädret håller i sig. Kattgården fick också en välbehövlig gräsklippning. Vi fick låna söta grannens gräsklippare som har uppsamlare, vi har en Klippo och den smular bara ner gräset i gräsmattan. Hur kul som helst att få in med små katt-tassar!!!! Grrrr. Men nu blir det bara stora ev grässtrån och det får jag överleva.

Det var allt för i kväll!

Tjipp!



Kommentarer
Postat av: AnneliH

Katterna dina har ju lyxbostad både inne och ute ;) Så fint de har! Härligt träd att klättra och gymnastisera i. Riktigt Fint!

2009-09-02 @ 15:14:42
URL: http://shaggkvist.se/wordpress
Postat av: Propp

Hej! Vilken fin blogg du har, och vilka fina katter. (Jag som egentligen är Katthatare, haha) Hittade dig på reseforum och din roadtrip. Har planer på samma rutt fast tvärtom.

2009-09-04 @ 13:08:18
URL: http://propps.blogg.se/
Postat av: Fia

Men WOW!!! Så underbart kissarna har det i rastgården med alla klös- och klätterträd!

2009-09-11 @ 09:58:38
URL: http://fiaspixlar.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0