22 september Hösten är definitivt här nu

När man går ut på morgonen så ligger daggen tung och avslöjar alla vackra spindelnät som finns. Nu gillar jag ju absolut inte spindlar, men näten är vackra. Eller hur?


Sedan har det inte hänt så mycket. Jag har äntligen fått mitt handarbete i från Margaretha broderier. Så ny lyser flitens lampa om kvällarna!

Så har jag haft en god vän som varit i Rom. Jag fick ett överraskande telefonsamtal en lunch där jag fick frågan om jag ville ha en HardRock-pin i från Rom! Jag som inte ens visste att hon var i Rom. Självklart ville jag ha en och nu hänger den där hemma i samlingen

Spagetti hör väl Italien till, eller hur?

Idag hägrar tandläkaren och där lär väl tusenlapparna flyga o fara. Det är bara att gilla läget.

Ha en bra dag alla!

Tjipp

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Visst är de vackra spindelnäten...förunderligt hur dessa "äckliga" kan spinna så fint.

Det var en frän pin!

....hoppas du får en bra dag trots besök hos tandplågaren...

2009-09-22 @ 08:24:24
URL: http://shaggkvist.se/wordpress
Postat av: Sofi

Vilken fin pin! Hoppas det går bra hos tandläkaren!

2009-09-23 @ 13:26:27
URL: http://lovesiesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0