22 april Får man nån mat på det här stället?



Ja det tycks Tösen säga när hon ligger där vid de tomma faten och väntar på att matte ska få tummen ur och ge dem mer mat.

I morgon får hon fast, lilla gumman, och Nalleman med. De ska åka till Kalmar med mig för att göra sin hjärtscanning. Egentligen skulle vi gjort detta ihop med Calmare Kattklubb (vår klubb) i vintras, men att köra i snöstorm var inget som lockade. Så vi tar det nu istället.

Så alla snälla, håll tummarna för att Nalleman är fri nu. Han har gått från eventuellt till milt hjärtfel hos denna veterinär vi ska till idag. Hos en anna veterinär blev han diagnostiserad felfri. Jag vet varken ut eller in men hoppas på det bästa förståss.

Däremot börjar hoppet verkligen överge mig för att komma iväg den 30 maj. Jag som sett fram så mot denna Greklandresa å så börjar den där Eyjafjallajökelln........ Om den åtminstånne ville sluta spruta aska och bara övergå till vattenånga. Och de moln som redan finns får gärna lösas upp bara så där hoppsan hejsan. Tröstar mig under tiden med grekisk musik över datorn. Inte för att jag begriper vad de sjunger men det är grekiskt i alla fall.

I morgon kommer sonen hem, det ska bli roligt att se honom igen. Med sig har han en ny kärlek och det ska bli roligt att träffa henne med. Kanske kanske jag kan lägga upp några foton, vi får se hur villiga de är på det.


Kommentarer
Postat av: Skat-Ann

Så vacker hon är Tösen lilla.

/Skat-Ann

2010-04-23 @ 08:24:44
URL: http://skat-ann.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

Stackarn.

Får svälta så.

:-(

2010-04-23 @ 09:53:48
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hon ser verkligen bedjande ut ;)

Hoppas du kommer i väg till Grekland..det är ju några veckor dit så den där Ejafjöl....den kanske hinner att dö ut.



Fina naglar du fick!!

Jag fick också i present..ska snart gå o fixa ;))

Kram!

2010-04-26 @ 15:21:37
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0