1 januari Ett nytt år

Ja det har väl inte undgått någon att vi nu skriver 2010.

Idag har vi kastat ut julen, jag blir så trött på tomtar o elände. Nu ska det bara dammsugas av i morgon så är huset i tipptopp igen.

Nyårskvällen tillbringade vi hemma och hade lite tråkigt. Men det var för katternas skull. Vi visste ju inte hur de skulle må och jag tror att de mådde som de gjorde för att vi var där. De reagerade inte alls på smällare, bara lite nyfiket. Idag har Valentin varit ute i kattgården och då var det någon som smällde av en riktigt pangare på utsidan, men han brydde sig inte alls. Skönt, med tanke på hur illa djur kan fara när det smäller hela tiden.

Nu bjuder jag på lite bilder bara för att visa att det inte är långt kvar nu.




Dämman, gammal fyr mitt i Kalmar sund.


Vår brygga i Mönsteråsviken


Vårt sommarställe som delas bröderna emellan och med deras far (min goa svärfar alltså)

Ja just det snart är det sommar igen. Då kan jag ju visa vinterbilder, hehehehe

Nä nu ska jag gå o bänka mig för Camilla Läckbergs Olycksfågeln.

Ha det så bra!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0