14 januari Äntligen en ny mobil

Fast det är med blandade känslor jag överger min gamla trotjänare. Nåja så gammal är den inte, min kära K660i



Men den ville inte riktigt som jag längre. Den kunde inte lägga på luren, den låste sig i bland så jag fick plocka ur batteriet och spökade i bland med att tända högra knappraden.

Så nu är jag stolt (?) ägare till en SonyEricsson Jalou, alltså en telefon som heter svartsjuk på franska! Men jag ska nog bli nöjd med den. Tyvärr fanns den ju inte i grönt utan jag fick välja mellan lila och svart så det fick bli svart. Kvällen har gått åt till att ladda ner rätt ringsignal (BonJovi- It's my life) och rätt sms-signal (dingdong). Nu reagerar jag i alla fall när den ringer och jag får sms. Men visst är den liten o fin....



Jag har lagt ett tändsticksplån ovanpå. Den nästan försvinner under det.

Sen bara måste jag visa vad som hände i går i soffan:

Tösa gosen la sig hos mamma i soffan! Det är ett stort framsteg. Sen låg hon där tills hon tröttnade, dvs en lång stund.


Det var allt, nu ska jag göra maken sällskap i soffan, Extreme Home Make Over, dvs vi gråter en skvätt ihop!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Men guuu vilken läcker telefon!

2010-01-18 @ 21:59:31
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0