19 januari Helgen kom o gick

Tänk att helgen ska rusa i väg så som den gör. Fast det är väl så när man har fullt upp även på helgen. Lördagen började med stora badprojektet.

Bilder av badade katter har ni ju sett innan men de är ju så ynkliga.

Man måste ju tvätta lockarna i pannan ordentligt.

Tösen fick ju också sig ett dopp i det blöta. Det är inte mycket katt under pälsen där inte



Men söt är hon även om hon inte gillar detta


Sen var det torkning som gällde och lite småsura kissar hela dagen.

På eftermiddagen åkte vi till Sanna och hjälpte henne att flytta ut sina saker ut källaren. Hon ska flytta hem till B och rensar sin lägenhet för fullt. Roligt att kunna hjälpa henne för en gång skull. Jag fick med mig en schal gjord av nån sorts päls. Den hade blivit lite läbbig där i källaren men jag tog med den hem och tvättade den i kattschampo. Jag hoppas att Sanna blev nöjd med resultatet.

Vi bjöd ut dem på söndagen på lite lätt lunch och så fick B se hur och var vi bodde.

I övrigt var helgen lugn och skön. Vi tittade på film, tog hand om tvätten.

Ja just det. SMS-guld var i stan och jag skramlade ihop lite guldgrejer som bara legat och skräpat genom åren. Jag åkte till Stadshotellet och fick det invägt. 5 500 kr fick jag i hop. Det var inte illa. De kommer tillbaka till stan till våren så då kanske jag har hittat lite mer.....

Tja det var väl allt jag hade att berätta för nu

Ha det så bra


Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0