6 mars Vilken underbar dag!

Idag har solen verkligen varit framme på en klarblå himmel. Jag har ägnat dagen åt gympa och städning och lite lite fotografering. Naturligtvis stod katterna i centrum.

Här kommer en drös med katt-bilder:


De tyckte det var skönt i solen och intressant att se/höra fåglarna hos grannen


- Åhhhhh, måste hon skrämma bort fåglarna med den där kameran??? Vi kan väl låtsas att vi inte ser henne?


- Se ointresserade ut!!


Vackraste Tösen!


- Nähä nu lät det otäckt där borta! SLÄPP FRAM MIG! Jag måste bort!


- Puss på dig brorsan!


- Måste vädra tungan efter en sån puss, man kan ju undra vart han varit med den nosen......

Tja det var väl vad kattligan har hittat på idag. Förutom att sova då förståss.

Nu börjar snart melodifestivalen och den ska vi väl se antar jag.

I morgon ska det kanske bli en tur runt sjön och jag kanske tar kameran med. Får se om jag orkar. Tänkte åka o hälsa på lilla pappa, det var ett tag sedan sist. Å så har jag mitt gympass som jag ska göra på morgonkvisten. Maken, han ska åka Vasaloppet. Ja alltså liggande i soffan. Han har tränat hela dagen på att staka....hihihi

Nä nu måste jag sluta. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0