6 oktober Rhodos...........

Härom veckan kom en kollega till mig hem i från en semesterresa till Rhodos. Naturligtvis hade jag skickat med honom tips om vart han skulle åka när han bilade runt och även skickat med en hälsning till de på restaurangen som vi brukar äta på.

Detta är vad som kom tillbaka med kollegan:


Framsidan


Baksidan.
Om du inte ser vad det står kan jag tala om det; "Hello Mia, what a lovely surprice. Thank you very much for your thought. Hope to see you next year. Lots of kisses and hugs, Ritsa, Joanna and family"


Efter att ha fått denna hälsning, tror ni att man längtade ner till Rhodos då???? Så samma dag som Apollo släppte nästa års resor var jag inne o letade. Men Rhodos var inte släppt än. Så varje dag var jag inne och tillslut stod det Rhodos bland valen.

Så nu har vi bokat 14 dagar med avresa 7 augusti. Detta till det fantastiska priset av 4800 kr per person! Kan det bli billigare? Det är typ 304 dagar kvar och det känns hur länge som helst. Men som vanligt kommer väl året att rassla på i 120 knyck och så sitter man där plötsligt och säger "men det var ju inte länge sen vi bokade!"

Så är det.

Ha det så bra till nästa gång

Kommentarer
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Men ååååååååååååååh, avis juh. :-(

2010-10-06 @ 21:02:36
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0