17 april Förberedelser....

Jo idag har jag förberett lite inför besöket som dykter upp på torsdag. Det finns vissa saker som kan göras redan nu, faktiskt. Som att fälla ut stolarna och göra sängarna färdiga.



Den röda filten/"korgen" är Valentins liggplatser. Lät dem ligga kvar på sängarna så han inte blir så förvirrad och får ha kvar sina goseställen

I övrigt har vissa individer i huset bara slappat o slappat. Maken har varit en runda på golfbanan.

Slapparna är här:


Det är gosigt att sova i mattes obäddade säng!


Å man kan sova gott på höga höjder med!


Andra låg på span!


SPAN!!!!!

I övrigt har jag tvättat alla vinterjackor i dag, tänker inte använda dem en gång till, denna sidan midsommar! Skönt när alla stora bylsiga jackor får lämna hallen och lämna plats åt tunnare, smidigare jackor!

Nähä detta var nog allt för idag

Ha det!

Kommentarer
Postat av: ewa

Vet inte om jag vågar tvätta o hänga in

våra vinterjackor. Är mycket pigg på det men

det kan ju komma ett bakslag.

Fina bilder på kisarna.

ewa.t

2011-04-18 @ 07:42:09
Postat av: Inkan o Ligan

Vad trevligt det ser ut.

Och kissarna håller ställningarna ser jag.

ler

Tazz & Kram

2011-04-21 @ 19:38:04
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0