1 februari I går kom det nya roliga klösträdet

Ja, inte vet jag om kissarna tyckte att det var lika roligt som matte tyckte att det var, men de undersökte det noga.
Först ut var Valentin, när han äntligen kunde slita sig från den alltid så roliga kartongen



Sen flyttade jag trädet till en bättre plats och då var alla där samtidigt


Men det var ju mest till Nalleman jag hade köpt det. Skulle han förstå att han skulle lägga sig där?


- Menar du här mamsen?


- Är jag inte lite stor?

Men den konstiga liggställningen beror nog mest på att jag sprayade lite kattmynta på hängmattan. Hela kissen får plats, om han vill, jag har testat. Fast han tyckte den var mysig att klösa på och de andra två lekte med "kokosnötterna".

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

haha Vilken rolig.

Fast han ser liiiite för liten ut.

hehe

2011-02-04 @ 22:51:23
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0