Gulis och Julle har träffats igen!


Så sorgligt men sant. Goa, söta, dreglande Gulis har fått gå över regnbågsbron. I den ståtliga ålderna av 11 år fick han somna in hos veterinären. Cancer var diagnosen.

Gulis bodde hos våra goda vänner i Falkenberg och levde sina första år ihop med just Julle. Nu hoppas jag att de har träffats igen och jagar goda möss och roliga fjärilar tillsammans.

Skänker även matte o husse varma tankar för det ÄR tungt att förlora en kär vän, jag vet (tyvärr)

Men jag bidrar här med de finaste bilderna jag har på lille Gulis. Ber dig observera hans söta små små tassar.







Kvar finns Plyschen och jag tror han kommer att sakna Gulis ett tag.




Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

R:I:P och hälsa Älskade Java, Trixi, Joyce, Mischa och alla andra. Tazz&Kram

2011-10-14 @ 21:01:24
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0