20 feb Nu har jag äntligen fått min cykel

Min nya cykel, som jag tittat på så länge, fick jag hem idag. Den har skivbromsar, 27 växlar, snabbkoppling när hjulen ska av. Lite halvdåliga bilder för blixten ville inte vara med idag, men här är den!







Å vad jag längtar efter att kung Bore ska släppa taget och låta plussgrader råda om morgonen. Nu får den nana inne på kontoret tills vi får hem ett överdrag så den kan stå ute och vara skyddad från snö (urk) och regn. Överdraget finns inte i Växjö på Jula utan min käre man fixar ett ifrån Jula i Kalmar.

Åhhh vad jag längtar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Tack för inlägg i min blogg.

Cykla är mysigt. Har cykel, men har inte cyklat på länge tyvärr. :-(

Kram

2012-02-24 @ 08:56:38
URL: http://www.inkanochligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0