23 november En tur till Ikea och vinden

Jo Janne var lite ledig i eftermiddg och så blev även jag, tack vare snälla kollegor. Vi drog i väg till det nya ikea i Älmhult. Handlade till jobbet och handlade nya sängkläder. Kan inte visa några bilder för de ligger i tvättmaskinen redan.
 
Men på vägen hem fick jag en snilleblixt. Jag ska använda denna lediga eftermiddag till att ta ner dockvagnen från vinden och fixa till den så får katterna en sovplats.
 
Vad tycker ni om denna fina gamla vagn.
Här är den fullt utrustad, med nätpåse och överdrag (som inte går att få på längre)
 
Här är det tänkt att en o annan katt ska vila
Visst är den fin!!
 
Än har ingen lagt sig i den, Valentin har legat under och luktat.
 
Återkommer när jag har bildbevis på sovande katt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0