28 februari Vad har hänt här då?

Tja, jag har rensat ut akvariet.
 
Så här var det först
 
Efter lite utränsning
 
Tack vare att jag nu rensat kan jag se fiskarna lättare och upptäcker då att vissa har vita prickar. Jaha, vita pricksjukan. Så nu får de medicin för det och ska nog pigga på sig.
 
En liten interiörbild
 
Idag har jag jobbat hemifrån på förmiddagen. Väntar nattgäst så jag hade lite att pyssla med mellan varven.
Medans jag jobbar har jag sällskap. Där matte är, där är vi!
 
 
 
 
När Nalleman tröttnat på att ligga i tältet, tja då kom han och occuperade mitt knä.
 
- Gosa mig gärna!
-Måste kolla att matte gör rätt där i mailen!
 
Sen kom söta Anna och vi gick en liten runda på stan innan det var dags för mig att sätta mig på spinningcykeln.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0