12 maj Hoppsan! Ytterligare ett inlägg

Valborgsmässoafton hade vi trevliga gäster här. Av det ena paret fick jag en ny efterlängtad orkidee. Den är så fin och redan beklädd med katthår.......
 
Ser du katthåret?
 
På denna blomma med. Men fina är de i alla fall.
 
Av det andra paret fick vi en helt underbar fönsterkatt. Den ligger nu och pryder köksfönstret och där passar den så bra.
 
Så har jag ju fått så många goda vänner på Rhodos. En av dem är svenska och hon läser svenska böcker och likadant gör hennes engelske man. Jag har lovat att ta med böcker till henne men när jag stod där framför bokhyllan insåg jag nått. Vi har massor med böcker vi ALDRIG kommer att läsa igen. Så varför inte ta alla till James Hotell och den lilla bibliotekshyllan där. Sagt o gjort. Här är 10 kg böcker som ska skickas till Rhodos. Jag tänker inte ta dem i resväskan!
Känns ändå bra att de kommer till nytta. Om jag till äventyrs inte skulle ha läst nån av dem så finns de ju på plats när jag kommer ner. Hehehe
 
Det var allt för idag. Nu väntar mat, kattlådor och sen lite tv tror jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0