20 maj Den är på g nu, sommaren

 Lördag.....dag efter sommarfest på jobbet. Vädergudarna hade utlovat sol så stolen och picknick-korgen var på plats så snart solen var så högt att solstolen fick plats. Här tillbringade jag hela långa lördagen i solen.
 
Man kan tro att fler än jag hade varit på fest.....
 
Igår hade vi ett hejdundrande åskväder. Idag tog jag kameran för att se lite vad som hänt.
Inte mycket. Den fina vägen jag gick, tagen med två olika inställningar på kameran.
 
 
 
Testar lite inställningar, här en blomma.
 
En häftig trädstam både på håll och nära.
 
 
 
En annan närbild
 
Sen kommer vi till det roliga.....
 
Här någonstans finns han, hoppeskuttaren!
 
Där, bakom mamma!
 
Nu kanske jag kan få han på kort!
 
Nä han skuttar åt andra hållet.
 
När jag gått runt hagen hade de förflyttat sig. Nu kunde jag kanske fånga honom.
 
Visst är han söt!
 
 
Sen fångade jag dessa vita fluffiga saker. Mäktiga!
 
Allt för i dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0