23 okt Magnus Rosén!

Jaha, nu har vi varit och fått kultur i blodet! Jag och mina ungdomar blev det som gick.

Tänk att ett gäng ungdomar kan spela så bra tillsammans och låta som vilken filharmonika (stavas det så?)orkester som helst! Ja, man blev verkligen positivt överraskad.

Sen entrade Magnus Rosén scenen. Denna snälla, väna person i en hårdrockares kostym. Även detta en överraskning. Tänk, inte visste vi att man kunde spela på ett sådant sätt på en basgitarr!

image78

Ja, nu vet vi precis hur en bas kan låta och hanteras.

Magnus berättade att han ska åka till Korea och spela en välgörenhetskonsert där. Pengarna går till något barnprojekt. Han hade många strängar på sin lyra (haha). Han är även ambassadör för Kulturskolorna i landet. Han ser det uppdraget som mycket hedervärt och viktigt.

Nä nu ska jag gå o ta mig en kopp kaffe och börja jobba!
Ha de'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0