9 augusti

Jaha, då var vi mitt i de sk Karl-Oskar-dagarna här hemma. Vi har nattgäster (himla kul!) och var en sväng på stan i går kväll. Fullt drag, bra musik och fakiskt uppehåll den mesta av tiden. En jobbarkompis stod på scene med sitt band WonderBand och jösses vad bra de var!

Kissarna passade på att smita ut när vi inte var hemma. När vi öppnade ytterdörren såg jag Nalleman utanför köksfönstret. Bägge kom in när jag ropade. De hade smitit ut genom sonens öppna fönster, tagit sig igenom hans stängd dörr (dvs öppnat den först). Busligan! Men det gick ju bra så det är inte så mycket att orda om.

Lite bilder ska jag bjuda på. Nya överkastet i sovrummet är på plats äntligen. Ett dubbeltäcke med dubbelpåslakan och ett likadant påslakan för enkelsäng, ituklippt för att täcka sidorna. Smidigt att tvätta och så kan jag byta färg när jag vill till en billig peng!






Fick kattmynta av handelsträdgården, la den i två strumpor, knöt i hop och gissa om de var poppis!




Syskonkärlek!

Tvättar lillebrors tass!

FÖDELSEDAGSBARN! 6 MÅNADER 7 AUGUSTI

 

 

Det var allt för oss denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0