1 september I helgen var det baddags....

Å det gillades inte av pälsherrarna! Nalleman fann sig snällt i sitt öde i duschen och förstod att han inte skulle undkomma, men Valentin......Alla fyra tassarna fast i våtrumstapeten, fullständigt panikslagen. Efteråt blåste jag Nalleman lite med förnen, inte så populärt, Valentin torkade jag bara i handduken för han skulle inte behöva genomlida fönen också. Lite foton från strapatserna:


Föning! Vilket påhitt!


Tjurar i sonens stökiga rum. Vill inte vara med på bild!


Men så här fina blev de efter duschen, trots att jag inte använde schampo denna gången.

Tack o lov ska jag få experthjälp på lördag. För Nallemans räkning behövs det inte men för den lille mannen.....definitivt!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vilket äventyr!

Jag brukar alltid ta mina (nu har jag ju bara en kvar) till "Kattfrisören" och bada och klippa dem "lejonklippt" eftersom tovorna inte gick att få bort.. och så kräks det inte så mycket....de blir som små kattungar igen...och ser lite roliga ut:)

2008-09-01 @ 20:14:00
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0