6 mars Vill egentligen inget särskilt

Sitter hemma och summerar veckan som gått. I tisdags hade jag ljusparty med många gäster och Yvonne från Partylight som visade sina produkter. Nu vill jag bara ha hem ljusen så att här kan dofta papegojblomma, för det var den doften jag valde.

I onsdags hade vi möte på jobbet, den lilla grupp som jag tillhör. Det var ett trevligt möte med god mat och mycket vettigt blev sagt. Sedan kom torsdagen och det var åter dags att vara hemifrån (ni fattar att jag inte har hunnit blogga!). Då var jag bjuden av en leverantör på konsert med Jill Johnsson och äta en bit mat. Det var väldigt trevligt, Jill var bättre än jag hade förväntat mig. Härlig tjej och underhållare och vilken pipa hon har sen då!

I dag fredag packar jag och förbereder brunch till i morgon. Då kommer svärföräldrarna och jag o K ska åka till Ronneby Brunn för att gå på spa, äta gott och må gott. Det ska bli roligt! Lite bilder kommer säkert där ifrån sen.

Så fram tills dess får ni hålla tillgodo med lite "gamla" bilder.


Här sitter jag och skriver detta inlägg, på vårt rödvita kontor.


Så här blev sonens rum. Det är nästan färdigt, det saknas taklister. Fåtöljen är en bäddfåtölj, en underbar uppfinning!


Nu är det bara 85 dagar kvar tills vi får doppa tårna här! Ååååh vad det ska bli skönt att komma tillbaka till underbara St James hotell och dess omgivningar! LLLLLLLÄÄÄÄÄÄNNNNGGGGTTTTAAAAARRRRRRRRRR


Sist en liten bonusblomma från Grekland


Ha det då bra, jag återkommer nog snart!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Åh...papegojblomma är min favvo att titta på...den doftar säkert jätte gott!!!

Vad härligt att bli bjuden på en sådan fin konsert.

Hon sjunger jättebra!



Jag förstår att du längtar till Grekland...om dryga "20+ dagar" ligger vi på solstolarna på GC.

Ha en bra helg!

2009-03-07 @ 08:47:08
URL: http://www.shaggkvist.se/wordpress.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0