25 oktober Idag har vi två-års kalas!!

Jo det stämmer, Nalleman och Tösen fyller 2 år idag. Självklart ska det firas. De fick var sin liten leksak idag på morgonen


De var roliga som de var men blev ändå roligare när jag hade sprutat dem med kattmynta

Action bild med Tösen





-VA har du en likadan? Fast min är randig, snyggare än din!



-Men jag slår vad om att min luktar godare än din!

Nu kommer här lite bilder från bebistiden. Jag har lånat dem från uppfödarens hemsida mammans.se


Nalleman 1 dag gammal! Söting


Tösen som alldeles ny i världen


Nalleman 21 dagar gammal och ser verkligen ut som en liten nalle


Tösen 21 dagar gammal. Sötaste Tösen!


Å så alla födelsedagsbarn från Nalle-kullen!

Vi avslutar med ett fint kort på syskonen när de psykar matte och vill smaka hennes frukost (vilket de inte får)


Stilen är den samma i alla fall!

Kram på er, våra goa goa snälla kissar! Ledsen att lillebror tog över era presenter och lekte bort dem, men jag lovar, matte hittar dem med dammsugaren!


Tjipp!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Grattis o nospussar till 2åringarna!

Så söta båda två!!

2009-10-25 @ 13:03:09
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0