31 mars Vi har ett vattendjur!

Tänk om han tyckte det var lika roligt att bada som att sitta i vasken och blöta ner sig på egen tass!








Jaja vi får väl se vid nästa bad om detta är lika roligt.


Igår fick jag ett litet paket i brevlådan. Jag var för några veckor sedan med i en liten tävling på Arlas hemsida. Man skulle "mjölka en ko" och fick man ut mer än 6 dl fick man avge sitt bästa recept med Keso i. Jag fick ut mer än 6 dl och gav mitt enkla recept; keso, hackad purjolök och finhackat äpple som blandas ihop. Kan ätas till grillat med fördel. Å hoppsan, jag vann andra pris i hop med 299 andra! En brödkorg till ett värde av 200 kr skulle jag få och igår kom den så.

Vet inte om jag ska behålla den eller skänka den till midsommar-lotteriet........ Kan inte se när jag ska använda den. Den går bara att handtvätta och om jag ska använda den blir det till nybakade scones eller liknande och då blir den ju liksom fet invändigt. Löjligt att den inte går att tvätta på riktigt. Men fin var den och den går alldeles utmärkt att ha som mössa hihihi!

Åh innan jag slutar måste jag visa hur det har gått för den nersnöade rohododenron (så var det det där med stavningen igen). Bara sen i söndags och till tisdagen har den kommit fram så här mycket, jag tror nog att den klarar sig! :)


Det var allt för denna gång!
Tjipp

Kommentarer
Postat av: Sofi

Åh min lilla bubbis! Han kommer att få så mycket gos av mig när jag kommer hem att han säkert föredrar att bada igemfört med att vara med mig:P

2010-04-01 @ 00:23:13
URL: http://lovesiesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0